Workshop-ul „Securitatea cibernetică și securitatea financiar fiscală”

Workshop-ul cu tema: „Securitatea cibernetică și securitatea financiar fiscală – componente ale securității naționale în contextul globalizării”, a fost organizat în data de 14 ianuarie 2015 în cadrul Universității Politehnica din București. Workshop-ul a fost coordonat de lect.univ.dr. Ioan-Cosmin MIHAI și lect.univ.dr. Petrică-Mihail MARCOCI și a fost organizat în două sesiuni: sesiunea de prezentări a comucărilor științifice și secțiunea de lucrări practice. Evenimentul a fost sprijinit de ARASEC – Asociația Română pentru Asigurarea Securității Informației.

SPODAS

În cadrul sesiunii de prezentări au fost susținute prelegeri de către cadre universitare ale Academiei de Poliție ”Alexandru Ioan Cuza” și Universitatea Politehnica din București, care au subliniat aspecte importante din domeniul prevenirii atacurilor cibernetice, impactului acestora asupra mediului financiar și necesitatea cooperării în vederea asigurării securității cibernetice și financiar fiscale.

SPODAS

În cadrul sesiunii de lucrări practice s-au analizat atacurile de tip e-mail phishing si s-au discutat idei şi puncte de vedere cu privire la provocările mediului de securitate actual în domeniul cibernetic și financiar.

Workshop-ul a fost organizat în cadrul Proiectului „Rețea Transnațională de Management Integrat al Cercetării Doctorale şi Postdoctorale Inteligente în Domeniile “Ştiințe Militare“, “Securitate şi Informații“ şi “Ordine Publică şi Siguranță Națională“ – Program de Formare Continuă a Cercetătorilor de Elită –SmartSPODAS“, dezvoltat de Universitatea Națională de Apărare ”Carol I” în parteneriat cu Academia de Poliție „Alexandru Ioan Cuza”, Centrul de Prevenire a Conflictelor şi Early Warning – CPCEW şi Institutul Regal de Studii Strategice – CRISMART, Suedia.

Etichete:

Site găzduit de RedHost.ro